Πολιτική Αλλαγών

Στο B-LOOSE e-shop θέλουμε να είστε πάντα ευχαριστημένοι με την αγορά σας γι’ αυτό σας προτείνουμε πριν ή μετά την παραγγελία σας να επικοινωνείτε μαζί μας τηλεφωνικά στο +302103229682 (ώρες καταστημάτων) ή στο info@b-loose.gr  για την σωστή επιλογή νούμερου κ σχεδίου για εσάς.

Σε περίπτωση που δεν μείνετε ικανοποιημένοι, είμαστε στην διάθεση σας για αλλαγή νούμερου ή  με οποιοδήποτε διαθέσιμο είδος του eshop ή την επιστροφή των χρημάτων σας.

Δικαίωμα Υπαναχώρησης

–         Σύμφωνα με το αρ. 3ε Ν. 2251/1994 περί Προστασίας του Καταναλωτή, ο καταναλωτής διαθέτει προθεσμία 14 ημερολογιακών ημερών για να υπαναχωρήσει από την σύμβαση, χωρίς να αναφέρει τους λόγους και χωρίς καμία επιβάρυνση. Η προθεσμία των 14 ημερών, ξεκινά από τη στιγμή που ο καταναλωτής, παρέλαβε το προϊόν ή τα  προϊόντα.

–         Πριν από τη λήξη της προθεσμίας υπαναχώρησης, ο καταναλωτής θα πρέπει να μας ενημερώσει απαραίτητα και μόνο με email στο : info@b-loose.gr για την απόφασή του να υπαναχωρήσει από τη σύμβαση. Προς τον σκοπό αυτό, ο καταναλωτής δύναται:

α) είτε να χρησιμοποιήσει το υπόδειγμα εντύπου υπαναχώρησης που παρατίθεται στο τμήμα Β του Παραρτήματος του Ν. 2251/1994

β) είτε να κάνει οποιαδήποτε άλλη σαφή δήλωση που να παρουσιάζει την απόφασή  του να υπαναχωρήσει από τη σύμβαση.

–        Ο καταναλωτής έχει κάνει χρήση του δικαιώματος υπαναχώρησης εντός της προθεσμίας υπαναχώρησης 14 ημερών , εάν η ανακοίνωση περί άσκησης του δικαιώματος υπαναχώρησης αποσταλεί από τον καταναλωτή σε εμάς, πριν από τη λήξη της προθεσμίας.

–    Ο καταναλωτής φέρει το βάρος της απόδειξης ότι άσκησε το δικαίωμα υπαναχώρησης

–    Η άσκηση του δικαιώματος υπαναχώρησης τερματίζει κάθε υποχρέωση του καταναλωτή προς εμάς και το αντίστροφο.

–     Επιστρέφουμε κάθε πληρωμή που λάβαμε από τον καταναλωτή , χωρίς τα έξοδα αποστολής της παραγγελίας, εντός 14 ημερολογιακών ημερών από την ημέρα κατά την οποία ενημερωθήκαμε για την απόφαση του καταναλωτή να υπαναχωρήσει από τη σύμβαση δυνάμει του άρθρου 3ζ του Ν. 2251/1994

–     Θα προβούμε στην επιστροφή χρημάτων χρησιμοποιώντας τα ίδια μέσα πληρωμής με εκείνα που ο καταναλωτής χρησιμοποίησε για την αρχική συναλλαγή.

–     Δεν επιστρέφουμε πρόσθετες δαπάνες παράδοσης πχ. έξτρα έξοδα παράδοσης σε απομακρυσμένη περιοχή όπως αυτή χρεώνεται από τα Ελληνικα Ταχυδρομεια.

–     Ο καταναλωτής οφείλει μετά την υπαναχώρηση, να μας επιστρέψει άμεσα τα αγαθά μεσω των ΕΛΤΑ και χρέωση αποστολέα , χωρίς αδικαιολόγητη καθυστέρηση και οπωσδήποτε εντός 3 ημερολογιακών ημερών από την ημέρα κατά την οποία μας ανακοίνωσε την απόφασή του να υπαναχωρήσει από τη σύμβαση σύμφωνα με το άρθρο 3ζ. Η προθεσμία τηρείται εάν ο καταναλωτής στείλει πίσω τα αγαθά και παραλάβουμε το δέμα πριν από την εκπνοή της προθεσμίας των 14 ημερολογιακών ημερών.

–     Ο καταναλωτής επιβαρύνεται με το άμεσο κόστος επιστροφής των αγαθών από εκείνον σε εμάς στην διεύθυνση: B-LOOSE – Μελιτίνη Νικολογιάννη & ΣΙΑ Ε.Ε. Κοδρικά 1 – Ψυρρή, 10554, Αθήνα, τηλ. +2103229682 μεσω των ΕΛΤΑ.

–     Ο καταναλωτής ευθύνεται για τυχόν μείωση της αξίας των αγαθών μόνο ως αποτέλεσμα της διαχείρισης των αγαθών άλλης πλην εκείνης που είναι αναγκαία για τη διαπίστωση της φύσης, των χαρακτηριστικών και της λειτουργίας των αγαθών.

–   Σε κάθε περίπτωση που δεν τηρηθεί η άνω διαδικασία ενημέρωσης της επιχείρησης πριν την αποστολή της επιστροφής ή γίνει χρέωση παραλήπτη το δέμα θα είναι απαράδεκτο και θα επιστρέφεται στον αποστολέα με χρέωση δική του.

Αλλαγές γίνονται κανονικά και με εύκολο τρόπο σε όλη την νέα μας συλλογή με email ή τηλεφωνικά.

Αλλαγές ΔΕΝ γίνονται δεκτές στα ακόλουθα:

*προϊόντα με πειραγμένες ετικέτες
*προϊόντα υπερβολικά τσαλακωμένα ή λερωμένα (π.χ. make up,κραγιόν,αποσμητικό)
*γυαλιά ηλίου και ρολόγια
*μαγιό (για λόγους υγιεινής)

*σε ΟΛΑ τα εκπτωτικά προϊόντα και τις προσφορές
* σε κολάν και σε εσώρουχα

Το προϊόν θα πρέπει να επιστραφεί για αλλαγή/επιστροφή  με έξοδα του πελάτη μέσω των ΕΛΤΑ ή κατόπιν συνεννόησης μαζί μας για να σας προτείνουμε τον καλύτερο δυνατό και εύκολο τρόπο για την αλλαγή σας.

Επιστροφές – αλλαγές  χωρίς προηγούμενη συνεννόηση με το κατάστημα – έγκριση δεν θα γίνονται δεκτές και θα επιστρέφονται με χρέωση του πελάτη.

Οι αλλαγές υπολογίζονται ως εξής : νέο είδος με νέο είδος, αρχική τιμή με αρχική τιμή.

Παραγγελίες με αντικαταβολή που δεν παραλαμβάνονται από πελάτες λόγω αδιαφορίας ή καθυστέρησης ή άρνηση παραλαβής τους και μας επιστρέφονται ως απαράδοτες από τα ΕΛΤΑ,  μελλοντικά οι επόμενες τους παραγγελίες δεν θα ξανά-αποστέλλονται με αντικαταβολή αλλά μόνο με πληρωμή της παραγγελίας τους  με visa / τραπεζική κατάθεση στο eshop μας.